PsyMens krijgt een gemiddelde 8,5 tijdens tevredenheidsmeting 2021

Bij PsyMens staat aandacht voor de cliënt centraal en daarom vinden wij het belangrijk om te weten of u tevreden bent over de behandeling of begeleiding die u van ons krijgt. Dit onderzoeken wij door middel van een doorlopende klanttevredenheidsonderzoek. Het resultaat van de tevredenheidsmeting in 2021 is een gemiddelde 8,5. Een mooie stijging ten opzichte van 2020 (8,3). Wij zijn trots op dit resultaat!

CQI
Voor het klanttevredenheidsonderzoek gebruiken wij een specifiek landelijk ontwikkelde vragenlijst: de ‘Consumer Quality Index Geestelijke Gezondheidszorg en Verslavingszorg (ambulant)’, afgekort de CQI. Cliënten die bij ons in behandeling zijn of zijn geweest wordt gevraagd naar hun mening over de volgende punten:

  • De ontvangen informatie
  • De mate van inspraak in de behandeling
  • De deskundigheid
  • Keuzevrijheid
  • Resultaat van de behandeling

Stijging 2021 ten op zichten van 2020
De stijging van een gemiddelde 8,3 naar een 8,5 komt omdat de tevredenheid van cliënten gestegen is op de punten ‘samen beslissen’, ‘het betrekken van naasten’, ‘de uitvoering van de behandeling’, ‘de bijwerking van medicijnen’ en ‘gezondheid’.

PsyMens is trots op dit resultaat. We blijven ernaar streven om kwalitatief de beste zorg te leveren en dat u dat ook zo ervaart.

Meer informatie
Meer over het onderzoek leest u onder het kopje klanttevredenheid op deze webpagina en in dit overzicht.